20 Ağustos 2010 Cuma

Bill Gates İflas Etti!!


Dün yapılan basın açıklamasında Bill Gates iflas ettiğini açıkladı.Bir reklam kampanyasına kurban giden Bill Gates muhasebecisini suçladı ve olayı şöyle anlattı:
"Muhasebecim bana dedi ki 'bak patron kıyak iş bu herkese mail atcaz sonra o maili başkasına gönderen herkese çek vercez. İşin sonunda bir sürü reklam yapmış olunca deli para kazancaz.' Başta pek aklıma yatmasa da sonra inandım muhasebecime. Derken mail milyonlarca insana ulaştı. Hepsine para vermek zorunda kalınca şirketin bütçesi alt üst oldu ve iflas ettik arkadaşlar."

Konu hakkında yorum yapan Ş.U.'nun avukat arkadaşı Berktunç Aytanç, "Ben demiştim gerçek diye ama bi çok kişi inanmadı. İnananlar çok para kazandı bu işten mesela bana geçen hafta üzerinde 17868,00 £ yazan bir çek geldi. Tabi biz kazanırken Bill Gates de kaybetti. Ona da geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Telefon numaram da bu isteyen arayabilir" dedi.

2 yorum:

  1. İbretlik paylaşım

    YanıtlaSil
  2. Bu daha çok çarğıcı haber kategorisinde ama haberler de ibret verici olabilir tabi :D

    YanıtlaSil